Uzun zamandır burdayım, birçok kişiyle görüşmeler yaptım, sadece 1 kişi hariç hiçbir mağduriyet yaşamadım, onun için olumsuz referans bile yazmadım. Hatta beklentimi karşılamayan durumlar içinde ne olumsuz nede nötr bir referans yazısı paylaşmadım. Ancak uzun süredir dikkatimi çeken anlayış biçimi; hizmet alanla hizmet verenin eşit olduğu iddiası. Bu iki taraf arasında asimetrik bir ilişki olması gerekir. Esasında bu, evrensel bir gerçeklik. Bir taraf diğer taraftan üstündür vs demiyorum ama eşitlik iddiası yada buna meyletme fazla iyimser. Eşitlik her durumda adaleti sağlamıyor. Bence asimetrik ilişki tesis edilirse bir tarafın memnuniyeti artarken diğer tarafında kazancı artar. Gördüğüm kadarıyla ne hizmette gelişme var nede memnuniyette. Ofansif olabilir biraz ama mavilerle pembeler arasında bir tür eşitsizlik mümkün kılınmalı. Antitezlere açığım.